Termosy, butelki do picia , kubki termiczne , czajniki termiczne, naczynia termiczne na jedzenie, pojemniki chłodzące

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejsza procedura reklamacyjna została przygotowana zgodnie z przepisami ustawy nr 89/2012 Sb., Kodeksu Cywilnego oraz ustawy nr 634/1992 Sb. o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami i reguluje stosunki pomiędzy TERLA s.r.o. (zwany dalej "sprzedawcą") a kupującym (zwanym dalej "kupującym") w związku z towarem konsumpcyjnym (zwanym dalej "towarem"), w stosunku do którego przysługują kupującemu uprawnienia z tytułu odpowiedzialności za wady w okresie okres gwarancji. Niniejsze Zasady Reklamacji stanowią integralną część Warunków Handlowych Sprzedawcy (zwanych dalej "Warunkami Handlowymi").
1.2. Okres gwarancji jest określony zgodnie z warunkami podanymi przez producenta towaru w Warunkach handlowych i rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez kupującego. W przypadku zakupu przez konsumenta procedura reklamacyjna, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, zaczyna biec zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
1.3. Okres gwarancji podany jako dodatek do gwarancji zakupu jest podany przy zakupie towaru za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawcy i można go również znaleźć na stronie internetowej sprzedawcy.

  1. PRZYJĘCIE TOWARÓW

Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonego towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu od sprzedającego lub od zakontraktowanego przewoźnika. W przypadku dostawy przez przewoźnika umownego kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia danych zawartych w liście przewozowym przed podpisaniem listu przewozowego. Jeżeli dane nie zgadzają się ze stanem faktycznym lub oryginalne opakowanie lub oryginalna taśma jest zerwana lub w inny sposób zdegradowana, kupujący jest zobowiązany do zaznaczenia tego faktu na liście przewozowym przewoźnika i spisania z nim protokołu szkody.

  1. MIEJSCE SKŁADANIA REKLAMACJI

3.1. Miejscem składania reklamacji jest siedziba sprzedawcy. Adres siedziby podany jest m.in. na stronie internetowej sprzedawcy lub na fakturze. Zaleca się, aby kupujący poinformował sprzedającego z wyprzedzeniem e-mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub telefonicznie o planowanej reklamacji i omówieniu dalszych kroków.
3.2. Kupujący zobowiązany jest do przewiezienia reklamowanego towaru na miejsce reklamacji. Kupujący zobowiązany jest przekazać sprzedającemu reklamowany towar czysty i w takim stanie, w jakim go zakupił.
3.3. Towar z rozpatrzonej reklamacji, jeśli cena zakupu nie zostanie zwrócona, wysyłany jest kupującemu bezpłatnie. Po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym kupujący może również odebrać towar osobiście w siedzibie sprzedającego.

  1. SPOSÓB SKŁADANIA REKLAMACJI

4.1. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku nieprawidłowej obsługi niezgodnej z instrukcją obsługi, normalnego zużycia lub jeżeli wady powstały w wyniku napraw lub modyfikacji towaru przez osoby nieuprawnione.
4.2. Kupujący musi zgłosić wadę sprzedawcy w okresie gwarancyjnym bez zbędnej zwłoki po ujawnieniu się wady.

  1. POSTANOWIENIA MAJĄ ZASTOSOWANIE WYŁĄCZNIE DO UMÓW KUPNA ZAWARTYCH Z KUPUJĄCYMI POSIADAJĄCYMI STATUS KONSUMENTA

5.1. W przypadku złożenia przez tych kupujących reklamacji, sprzedawca wystawi im pisemne potwierdzenie, w którym określi kiedy kupujący skorzystał z przysługującego mu prawa, jaka jest treść reklamacji i jakiego sposobu rozpatrzenia wymaga kupujący, a także potwierdzenie terminu i sposobu rozpatrzenia. zgłoszenia reklamacyjnego.
5.2. Jeżeli kupujący wysyła reklamowany towar za pośrednictwem przewoźnika, zobowiązany jest dołączyć na piśmie swoje dane kontaktowe, w tym adres e-mail lub inny adres kontaktowy, opis reklamowanych wad oraz jakiego sposobu załatwienia reklamacji wymaga od sprzedawcy. Niedozwolone jest wysyłanie reklamowanego towaru za pobraniem. Sprzedający prześle kupującemu bez zbędnej zwłoki za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na podany przez kupującego adres pocztowy potwierdzenie terminu i sposobu rozpatrzenia reklamacji.

  1. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WYŁĄCZNIE UMÓW ZAKUPU ZAWARTYCH Z KUPUJĄCYMI NIE POSIADAJĄCYMI STATUSU KONSUMENTA

6.1. Reklamacje nie mogą być przyjmowane, jeżeli towar jest dodatkowo wyposażony w grawer, nadruk, naklejki, etykiety lub metki itp.
6.2. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia wszelkimi kosztami związanymi z załatwianiem reklamacji.
6.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do rozpatrywania reklamacji również poprzez notę ​​kredytową według aktualnej ceny rynkowej lub według ceny odszkodowania alternatywnego.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1. Reklamacje, w tym usunięcie wad, należy załatwić bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty reklamacji, chyba że sprzedawca i kupujący uzgodnią dłuższy termin.
7.2. Do postępowania reklamacyjnego zastosowanie mają postanowienia Warunków Handlowych.
7.3. Sprzedający rozpatrzy nieuzasadnione reklamacje przez odrzucenie.
7.4. Nieuzasadniona reklamacja oznacza reklamację towaru, który nie spełnia warunków określonych w niniejszym regulaminie reklamacji.
7.5. Niniejsza procedura reklamacyjna obowiązuje od dnia 25 maja 2018 roku i dotyczy towarów zakupionych od dnia jej obowiązywania.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych procedur reklamacyjnych. Zmiana tej procedury reklamacyjnej staje się skuteczna z chwilą opublikowania na stronie sprzedawcy.

 

  •  

    +420 739 468 412

  •  

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  •  

    Ohradní 1440/2a, Praha 4, Czechy